Polityka jakości

Polityka naszej firmy w zakresie zadowolenie klienta

  • Posiadanie zdolności do ciągłego dostarczania wyrobu spełniającego wymagania klienta.
  • Dostarczanie klientowi wyrobu spełniającego jego wymagania.
  • Działania na rzecz zwiększenia zadowolenia klienta.
  • Ciągłe doskonalenie stosowanego systemu zarządzania jakością obsługi klienta

Cele dotyczące jakości

  • Orientacja na klienta
  • Określenie wymiernych celów i wymagań dotyczących oferowanych usług
  • Terminowa realizacja umów i dostarczania usług
  • Konkurencyjne ceny naszych usług
  • Ograniczenie wahlarza usług i produktów w celu poprawy jakosci i poziomu obsługi

Sposoby realizacji polityki jakości

  • Zapewnienie odpowiedniej infrastruktury technicznej
  • Stałe podnoszenie kwalifikacji.
  • Oferowanie klientom nowych rodzajów usług
  • Kreowanie nowych usług i produktów
  • Okresowy przeglądy funkcjonowania systemu zarządzania jakością
  • Pełne zaangażowanie w tworzenie usług i spełnianie wymagań klientów
  • Utrzymywanie ścisłych i dobrych kontaktów z klientem po udostępnieniu usługi.