Każda firma, to inny ekosystem. W jednych sprawdzi się jedno w innych drugie rozwiązanie.
Podajemy korzyści, które warto brać pod uwagę wybierając bądź rezygnując z menu online.
1.
Aktualność. Wszystkie zmiany cen, składu, dostępności produktów, promocji, komunikaty o dniach wolnych można aktualizować na bieżąco.
2.
Dostępność. Tradycyjne menu jest dostępne dopiero gdy wejdziemy do lokalu, menu online tego nie wymaga, klient może sobie sprawdzić co oferuje lokal, jakie są ceny podczas planowania wyjścia. Jest to ogromna wygoda dla klientów.
3.
Wygoda. Gdy mamy duży lokal, ze stolikami na zewnątrz to wygodniej jest usiąść przy pierwszym wolnym stoliku, zeskanować kod i zapoznać się z menu bez wchodzeniu do środka po kartę dań.
Czytaj dalej
Menu online jeszcze długo nie wyprze tradycyjnego menu czy to w formie książeczki, karty czy tablicy z menu z prostego powodu. Jest nim sama natura branży gastronomicznej, gdzie menu jest częścią pewnej kultury i zwyczaju.
Więc czy warto inwestować czas i pieniądz w menu online?
Odpowiedzi na to pytanie każdy właściciel powinien sobie udzielić sobie sam.
Czytaj dalej
Menu gastronomiczne online to spora zmiana w działaniu lokalu.
Papierowe menu posiada kilka istotnych wad takich jak:
konieczność regularnego drukowania z powodu fizycznego zużycia czy zmiany cen,
problem z utrzymaniem higieny, ograniczonej możliwości stosowania różnych/sezonowych promocji, koszty druku, utylizacji starych kart dań.
Menu online nie ma tych wad, ponadto pozwala na sporą elastyczność w zakresie aktualności oferty oraz dostarcza elementy zaangażowania klientów.
Istotną wadą menu online jest konieczność ... pozostawienia w jakiejś formie menu papierowego ze względu na "niecyfrowość" niektórych grup klientów np. dzieci, osoby starsze oraz ze względu na to, że menu jest elementem kultury w gastronomii.
Czytaj dalej