logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją
Super alternatywa, gdy nie masz aplikacji dla swojego biznesu

✋ WeekPlan to gotowy plan tygodnia do prowadzenia Twojego biznesu. Zaplanuj działania, spotkania, sprawy. Panuj nad swoim czasem.
Kontroluj swój czas i priorytety..

Strona główna · Bez APKI

Korzyści z menu online w gastronomii

Każda firma, to inny ekosystem. W jednych sprawdzi się jedno w innych drugie rozwiązanie.
Podajemy korzyści, które warto brać pod uwagę wybierając bądź rezygnując z menu online.
1. Aktualność. Wszystkie zmiany cen, składu, dostępności produktów, promocji, komunikaty o dniach wolnych można aktualizować na bieżąco.
2. Dostępność. Tradycyjne menu jest dostępne dopiero gdy wejdziemy do lokalu, menu online tego nie wymaga, klient może sobie sprawdzić co oferuje lokal, jakie są ceny podczas planowania wyjścia. Jest to ogromna wygoda dla klientów.
3. Wygoda. Gdy mamy duży lokal, ze stolikami na zewnątrz to wygodniej jest usiąść przy pierwszym wolnym stoliku, zeskanować kod i zapoznać się z menu bez wchodzeniu do środka po kartę dań.

Czytaj dalej

Czy menu online wyprze menu tradycyjne?

Menu online jeszcze długo nie wyprze tradycyjnego menu czy to w formie książeczki, karty czy tablicy z menu z prostego powodu. Jest nim sama natura branży gastronomicznej, gdzie menu jest częścią pewnej kultury i zwyczaju.

Więc czy warto inwestować czas i pieniądz w menu online?

Odpowiedzi na to pytanie każdy właściciel powinien sobie udzielić sobie sam.

Czytaj dalej

Menu lokalu gastronomicznego w wersji online

Menu kawiarni online
Menu gastronomiczne online to spora zmiana w działaniu lokalu. Papierowe menu posiada kilka istotnych wad takich jak: konieczność regularnego drukowania z powodu fizycznego zużycia czy zmiany cen, problem z utrzymaniem higieny, ograniczonej możliwości stosowania różnych/sezonowych promocji, koszty druku, utylizacji starych kart dań.
Menu online nie ma tych wad, ponadto pozwala na sporą elastyczność w zakresie aktualności oferty oraz dostarcza elementy zaangażowania klientów.
Istotną wadą menu online jest konieczność ... pozostawienia w jakiejś formie menu papierowego ze względu na "niecyfrowość" niektórych grup klientów np. dzieci, osoby starsze oraz ze względu na to, że menu jest elementem kultury w gastronomii.

Czytaj dalej

<< Pierwsza < poprzednia [1 / 2] następna > Ostatnia >>

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.