logo AUX
×
praca zdalna i mobilna
rozwiązania dla małych firm

Tworzone z i pasją

VOX na bieżąco informuje, jak klienci reagują na Twoje działania 👍. Gdy pojawiają się niskie oceny, możesz podjąć działania zanim będzie za późno.

Strona główna · pod prąd

Nowoczesna firma

2 minuty czytania Nowoczesna firma - tak chyba każda firma chciałaby być postrzegana. Mam oczywiście na myśli dobrze rozumianą nowoczesność: technika w służbie człowieka.
Można prowadzić biznes korzystając z kalendarza książkowego i w niektórych biznesach oraz małym rozmiarze działalności to wystarcza. Jednak nie każdy ma taki typ biznesu i nie każdy prowadzi mały biznes.

Czytaj dalej

Email - nie każdy o tym wie

Email problem, error error
1,5 minuty czytania Dziś o jednym z najbardziej nielubianych przeze mnie narzędzi komunikacyjnych email-u. Email, to po prostu list elektroniczny ale ... ma niewiele cech listu. Nie jest pisany ręką lecz maszyną, nie na papierze lecz na ekranie, ubogi w ozdoby, emocje, doświadczenia zmysłowe, zimny. Taki po prostu jest e-mail. Ma też swoje zalety: jest szybki, może być krótki lub bardzo długi (z załącznikami), można go przekazać innym bez jego utraty, pozostawia po sobie ślad. Jednak piszę o nim tutaj w kontekście pracy sprzedawcy.

Czytaj dalej

Wartość ciszy i milczenia

Silentium - cisza
Mały biznes kojarzy się z zabezpieczeniem dobrego i szczęśliwego życia.
W połowie lat sześćdziesiątych gdy ludzkość szykowała się do podróży w kosmos, młody doktorant Ernst Pöppel otrzymał z NASA niezwykłe zapytanie.
Amerykańska agencja odpowiedzialna za loty kosmiczne chciała zbadać, jak astronauci będą reagowali na długą izolację w ciasnej kapsule statku kosmicznego. W bunkrze znajdującym się głęboko w skale prowadzono doświadczenia z osobami, które na całe tygodnie poddawano zupełnemu odosobnieniu. Zobacz jak zaskakujące były wyniki badań!

Czytaj dalej

komunikacja

Zwykła rozmowa telefoniczna czy mail już dawno przestały wystarczać. Masowy mail w trybie tekstowym czy telefonowanie na zimno jest passe. Nowe lub unowocześnione formy kontaktu zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę użytkowników. Jednak potrzeba tak niewiele aby dobry i sprawdzony telefon wrócił do łask, a mail zachęcał do przeczytania.

marketing

Większość firm działających lokalnie prowadzi aktywne działania pro sprzedażowe, rzadko marketingowe. Wskutek czego mają duże szanse na rozminięcie się ich oferty lub sposobu działania z oczekiwaniami klientów. Zastosowanie naprawdę prostych rozwiązań ogranicza istotnie ten problem.

organizacja

Nowe i małe firmy rzadko prowadzą działania poprawiające organizację gdyż mają inne priorytety. Paradoksalnie błędy organizacyjne w początkowym etapie działalności zazwyczaj poważnie blokują długotrwały i płynny rozwój firmy na dalszym jej etapie. Warto od początku przenieść kluczowe działania do internetu.