Funkcjonowanie firmy wymaga niekiedy opracowania
systemu zgłoszeń.
Nie zawsze zgłoszenia w postaci formularza internetowego są dobrym czy praktycznym rozwiązaniem. Wszyscy też wiemy, że naturalną formą komunikacji jest mowa ludzka. Dlatego też przydatnym rozwiązaniem jest
telefoniczny system zgłoszeń.
Rozwiązanie to działa w sposób zbliżony do automatycznej sekretarki. Różnica polega na tym, że całość usługi oparta jest o system informatyczny i telefoniczny numer zgłoszeniowy. Zgłoszenia klientów przesyłane są w formie pliku głosowego na ustalony adres email przypisany do usługi. Możliwość odsłuchania pliku nie jest zatem związana z miejscem, nadto plik można przesłać dalej.
Czytaj dalej
1 minuta czytania
Wysyłasz zapewne wiele maili. Nie widzisz w tym nic nadzwyczajnego.
Gdzie tu miejsce na marketing, nawet dyskretny?
Czy wiesz, że te codzienne maile mogą być
przy okazji doskonałym narzędziem pozyskiwania kontaktów .... Tak, dokładnie tak jak piszę: "przy okazji" 🙂.
Niestety nie stanie się to samo, chociaż nie można nie doceniać informacji, którą przekazują sobie nasi klienci.
Czytaj dalej
1 minuta czytania
Internet to domena klienta. To klient decyduje jakie strony przeglądać, w jakich ankietach uczestniczyć, gdzie zatrzymać się dłużej. Warto uwzględnić te priorytety naszego klienta.
Warto uwzględnić czas. A jeżeli tak, to warto wypróbować
VOX.
VOX to krótka ankieta, która zawiera tylko jedno pytanie, a raczej prośbę o ocenę (opinię). Ankieta pozwala na zakres odpowiedzi od 1 do max. 10.
Taka formuła zapytania daje duże szanse na udział w ankiecie.
Dzięki temu, że ankieta jest krótka, liczba osób głosujących jest zbliżona do liczby wchodzących na ankietę. Ankiety rozbudowane mają niewielki odsetek uczestników w stosunku do osób wchodzących.
Czytaj dalej